Діамант – це назавжди
Про діаманти - 5 березня 2018, 16:03Що є поворотною подією у житті – безумовно, весілля. Про що мріємо кожна маленька принцеса - зрозуміло, про принца, який зробить їй пропозицію і подарує колечко з діамантом. Стрімко змінюються тренди, йдуть у минуле непорушні стандарти. Сьогодні молоді люди віддають перевагу нестандартним весіллям і оригінальним способам зробити пропозицію: у повітрі, під водою, на льоду, в горах. Але незмінним атрибутом у будь-якому, навіть найнесподіванішому сценарії, буде оксамитова коробочка, в якій чекає свого часу колечко з діамантом! Тому, що діамант – це символ вічного кохання. Бо діамант – це назавжди!
Але як давно обручка з діамантом стала символом вічної вірності? Чому ця традиція незмінна? Чому саме з діамантом? Відповідь напрошується сама: «Бо так прийнято, це традиція, бо так було завжди». Ні, так було не завжди і не всім. Так стало нещодавно. І початок цієї традиції поклала геніальна маркетингова стратегія корпорації De Beers, яка коштувала своїм власникам мільйони доларів і забезпечила стабільний дохід на всі часи.
На початку 1930-х років корпорація De Beers контролювала 95% світового ринку алмазів. До кінця великої американської депресії глава компанії Оппенгеймер очікував на великі прибутки, проте цього не трапилося. Основними споживачами діамантів були аристократи, великі промисловці та інші дуже багаті люди. За попередні двадцять років аристократія практично зникла як клас, тому в 1938 керівництво компанії De Beers приймає рішення змінити структуру споживання ювелірних діамантів. Дослідження показали, що діамант вважався предметом розкоші, недоступним для пересічних людей. Щоб продавати більше, необхідно було органічно впровадити діаманти життя людей із середнім рівнем доходу. Так з'явилася одна із найамбітніших маркетингових стратегій ХХ століття.
Оскільки ніякої практичної користі від діамантів немає, їхню покупку необхідно було зробити максимально емоційною. Так розпочалася безпрецедентна рекламна кампанія, яка змінювала уявлення людей про романтичні стосунки. Газети трубили про зіркові заручини з детальним описом подарованих кілець і розміри діамантів. У газетах докладно описували, як правильно вибрати діамант і як підібрати кільце, впроваджуючи в маси просту думку про те, що витратити місячну зарплату на купівлю обручки - це нормально і природно. За 4 роки продажі De Beers зросли лише у США на 55%. Успіх закріпив рекламний слоган, який у 1947 році вигадав молодий копірайтер Мері Френсіс Герет: «A diamond is forever» - «Діамант – це назавжди».
Далі йшли ще масштабніші проекти, вартістю в мільйони доларів, для реалізації яких була задіяна «зброя масової поразки» - Голлівуд. Так з'являється фільм «Джентльмени віддають перевагу білявкам», де головна героїня Мерлін Монро виконує гімн діамантам на всі часи – пісня «Найкращі друзі дівчат – це діаманти». "Сніданок у Тіффані" з Одрі Хебберн стає культовим, де німим героєм, навколо якого крутиться весь сюжет, є давній партнер корпорації De Beers - ювелірний дім Tiffany & Co. І, нарешті, в 1971 році за підтримки De Beers виходить сьомий фільм бондіани "Діаманти назавжди", де всі прикраси для фільму були виконані на замовлення давнім партнером і сайтхолдером De Beers - David Morris Jewellers.
В результаті з початку 70-х років ХХ століття і до сьогоднішнього дня каблучка з діамантом стала незмінним символом вічного кохання та обов'язковим атрибутом весілля!